Knygos apie Marketinga · MARKETINGO STRATEGIJA · VISOS TEMOS

Ar įmanoma sukurti poreikį?

Knyga apie marketingaNeseniai pradėjau skaityti naują knygą apie reklamą – “Breakthrough advertising“ E.M. Schwartz.

Man patiko viena mintis, kad poreikių reklamos nekuria. Iš tiesų esmė yra pamatyti, ko žmonės nori, bijo, tikisi ir geidžia ir įtikimai parodyti, kad būtent jūsų produktas leis tai įgyvendinti ar išvengti.

“Copy cannot create a desire. It can only take hopes, dreams and fears that already exists in the heart of millions people and focus those already existing desires onto a particular product “

SEKMĖS FORMULĖ

Jūsų produktas + poreikis = patenkintas poreikis

Tas pats produktas gali patenkinti skirtingus poreikius, tačiau vienu metu reiktų komunikuoti tik vieną aiškia žinutę:

Nike

Kai kuriuos labiausiai motyvuoja noras tobulėti + Nike mes tai padarysime greičiau ir geriau

Nike_Rock_Victorious_Kallur_1-640x360

Jei motyvuoja noras nugalėti + Nike mes visada esame ryžtingi

nike-women-make-yourself-julie-mancuso

Dar kitus pagaliau būti patenkintais savo kūnu + Nike leis mums didžiuotis savimi

nike-women-make-yourself-monica-byrne-wickey

Noras būtų stipriu žmogumi + su Nike, nes tampame stiprūs

Visi poreikiai daugiau mažiau universalūs, mes visi norime laimėti, didžiuotis tuo ko esame, ryžtingai siekti savo tikslų ir tobulėti, tačiau ne visiems žmonėms vienodai svarbūs visi aspektai. Viena aiški žinutė padeda tikslingiau iš komunikuoti, ką norima pasakyti ir pasiekti tuos, kuriems tas poreikis yra svarbiausias.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s