MARKETINGO PLANAVIMAS · VISOS TEMOS

Logotipo keitimas

Kaip turi keistis prekės ženklas?

Šiandien ką tik perskaičiau apie nedidelį pokytį, kurį padarė the New York times savo logo. Iš esmės niekas nepasikeitė, tik logo atsirado į play panašus elementas ir jis dabar atrodo šiek tiek moderniau. Logotipo kūrimas

Like button change Tai, kas iš esmės atrodo nereikšmingi pokyčiai, kurių vartotojai ir net didžiausi fanai nepamato, apsaugo nuo priešiškos reakcijos į pokyčius (kuri mums yra įgimta, žmonės, kad ir ką jie sakytų mėgsta, tai kas jiems įprasta) ir tuo pačiu neleidžia prekės ženklui pasenti ir tapti senamadišku.

Logotipo kūrimas

Klaidos

Tikriausi vieni didžiausių marketingo klaidų istorijoje, kurias ir šiandien visi linksniuoja kaip didžiausius klaidų pavyzdžius yra NEW cola ir Tropicana.

Po  eksperimento, kurio metu buvo išsiaiškinta, kad žmonėms labiau patinka saldesnis Colos variantas – Coca cola nusprendė patobulinti savo receptą.  Daugelis Coca cola fanų jautėsi labai nusivylė tokiu pokyčiu, nes nepaisant to, kad nežinodami ką geria jie rinktųsi saldesnį Pesi. 
Logotipo kūrimas

Panaši situacija Tropicana nauja sulčių pakuotė. Nors vartotojų eksperimento metu nauja pakuotė visiems patiko, tačiau daugelį metų šias sultys pirkę, parduotuvėje viena dieną savo mėgstamų sulčių tiesiog nebe pažino. Pokytis buvo per ne lyg radikalus. Jei tie patys pokyčiai būtų per po truputį per ilgesnį laikotarpį, tikiu, kad rezultatas būtų buvęs visai kitoks.Tropicana-Packaging-before-afterKaip, rebranding’ą daro profesionalai (brangus malonumas)

Kompanijos vengia keisti savo pavadinimus ar logotipus, nes norint tai padaryti teisingai reikia labai didelių investicijų.

Jei pažiūrėtume į dideles kompanijas, kurios investuoja didelius pinigus į tokius pokyčius – viskas suplanuojama iki smulkmenų. Vienas geriausių pavyzdžių vienos konsultacinės kompanijos Andersen consulting case dabar Accenture rebranding’as.

Į procesą geriausiai įtraukti darbuotojus ir kompanijos partnerius, taip pokyčiai bus labiau priimtini.

Reikia apgalvoti visas detales, visą egzistuojančią išorinę komunikaciją.

Naujas download (2)vardas ar logo turi prižadėti ką nors naujo. Accenture atveju naujas brand siūlė klientams ne tik konsultaciją, bet ir jų pasiūlymų įdiegimą (Delivered). Visada reikia akcentuoti, kad naujas prekės ženklas nėra tik naujas pavadinimas. už kurio yra tas pats “produktas“.

Pokyčiai visada siejasi su žiūrėjimu į priekį, inovacijomis.

Apple prekes zenklas

Reklama

4 mintys apie “Logotipo keitimas

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s