REKLAMOS FORMOS · Skaitmenine Rinkodara · Socialus Marketingas · VISOS TEMOS

Virusinis video

Šią darbo savaitę kaip įpratai pradėjom nuo susirinkimo, kurio metu buvo aiškiai pasakyta “reikia virusinio”….

Keista, kad iki šiol yra žmonių, kurie tarsi didelį atradimą pasakoja apie video, kuris pats kaip koks virusas plinta ir reklamuoja produktą, be jokių kaštų. Skamba kaip kokia panacėja, o yra ir tokių, kuriems pasisekė (dažniausiai minimas VYTAUTAS).

Deja, net ir turint labai gerų norų dažniausiai viruso plačioji visuomenė nepasigauna. Ko gi reikia, kad vis dėl to žmonės norėtų dalintis?

Virusine reklama

Nusprendžiau atlikti nedidelį tyrimą ir pasiaiškinti, kokia galėtų būti sėkmės formulė?..

Vienas iš turinčių potencialo video tipų yra neįtikėtini/ ektremalūs triukai (… ir turi būti tikrai kažkas nematyto! Turint galvoje, ko galima rasti šiandien internete vien sugalvoti yra iššūkis, nekalbant apie įgyvendinimą…)

Vienas paskutinių komercinių hitų – VAN DAME extremalus pasirodymas:

Nors dauguma atsimena šį video, tikriausiai sunkiai įvardintų, kas gi jame buvo reklamuota. Faktas, kad tie, kurie ir share, ir like šį  video visai nėra tikslinė kompanijos auditorija.

Tikslas vis dėl to tikriausiai buvo parduoti krovinines mašinas. Kurias dažniausiai perka verslas, o ir pirkimas tikrai nėra spontaninis, kuriam užtektų žinomumo.

Todėl nors ir video plačiai  paplitęs visuomenėje, tačiau nelaikyčiau jo sektinu pavyzdžiu. Manau, kad pirmiausia reikia pagalvoti: ar ši priemonė iš tikrųjų pasieks tikslinę auditoriją + ar žinomumas yra lemiantis veiksnys paskatinantis pardavimus?

Kitas tipas yra gražios, “už širdies griebiančios istorijos”. Video turi būti intriga, dėstymas ir atomazga, kuri kažkaip susisietų su reklamuojamu prekės ženklu.

Kompanijos logo pamokančios istorijos gale negarantuoja, kad žmonės susies prekės ženklą su siužetu:

Taip pat geras pasirinkimas jūsų – tikslinei auditorijai artimos situacijos.

Ši reklama šiek tiek kitokia, nes ji socialinė ir jos tikslas yra, kad žmonės pakeistų savo įpročius ar įsitikinimus. Manau, kad socialinėms reklamoms virial ypač tinkama forma:

Ir galiausiai viral TOP – juokingi video arba visiškos nesąmonės (….geriausiai tiek absurdiška, kad net juokinga):

Tačiau, dažniausiai viral būna nesurežisuoti video! Nes masėms patinka realios situacijos arba kažkieno visiški FAIL:

Kartais gali planuoti kiek nori, bet žmonės dažniausiai pasigauna, tai ko kompanijos neplanuoja.

Zebra “sėkmė”:

Manau, kad viral arba virusiniai video tėra naujas terminas, tam kas jau vyko labai seniai…. Žmonės visada buvo linkę dalintis pikantiškom, juokingomis ar gražiomis istorijomis su vieni kitais, pasikeitė tik platforma.

Visada turėtume prisiminti ir tai, kad daugumai, tai kuo daliniesi parodo, kas tu! Taigi pagalvoti vertėtų kas yra tikslinė auditorija ar jie iš viso linkę dalintis informacija ir jei taip tai kokia?

O galiausiai pagalvoti ar daroma tai dėl teisingų tikslų ir ar ši priemonė yra tam tinkama?

Reklama

2 mintys apie “Virusinis video

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s