KITA · VISOS TEMOS

Kokias nuotraukas efektyviausia naudoti reklamoje?

Šiandien noriu trumpai pasidalinti, kai keliais neseniai perskaitytais atradimais apie nuotraukų efektyvumą reklamoje.

Pirmiausia reiktų vengti per ne lyg artistiškų, kūrybiškų reklamų. Iš kurių kartais net visai neaišku, kas reklamuojama. Iš nuotraukos turi būti suprantama apie siūloma produktą dar neperskaičius teksto.

Geri ir blogi reklamos pavyzdžiai

Nuotraukose vyrams geriausiai veikia vyrų nuotraukos. Moterų reklamose – moters nuotraukos. Dažnai naudojamas moters seksualumas tik patraukti vyrų dėmesiui yra neefektyvus. Taip sužadinamas visai kitas “poreikis” nei reikalingas paskatinti pirkimą.

Kvapalu reklama vyrams

Viskai kitaip, jei vaizduojamas vyras, kuriame jis yra geidžiamas moters. Taip parodoma, kad produktas veikia 😉

Code-Armani-t_org_03929631026

Taip pat geriau veikia nuotraukos….,

kuriose matomas PATS PRODUKTAS, nei tik tam tikra asociacija ar produkto simbolis

Reklamos efektyvumas

Geriau naudoti nuotraukos, kuriose PRODUKTAS YRA NAUDOJAMAS

Naudojamas produktas
…Nuotraukos, kuriose vaizduojami ŽMONĖS, KURIE NAUDOJA TOKĮ PRODUKTĄ (žmonės, į kurios mes norim būti panašūs)

coco-chanel

… Nuotraukos, kuriose rodomas PRODUKTO EFEKTYVUMAS (emocija ar trokštamas rezultatas)

Nuotraukos efektyvumas

Taigi nors kai kurios reklamos ir susilaukia daug dėmesio dėl savo netikėtų sprendimų ir išskirtinio kūrybiškumo, bet neretai tokios reklamos neatneša pardavimų, kurių tikimąsi. 

Reklama

1 mintis apie “Kokias nuotraukas efektyviausia naudoti reklamoje?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s