MARKETINGO PLANAVIMAS · MARKETINGO STRATEGIJA · REKLAMOS FORMOS · VISOS TEMOS

Kinder siurprizas – žaislų naudojimas rinkodaroje

Velykoms artėjant net ir dabar visada tikiuosi gauti kinder siuprizą. Ir tik dabar supratau kaip gerai pozicionuotas yra šis saldainis/žaislas.

Tada šį šokoladinį kiaušinį gaudavai tik išskirtinėmis progomis, nes kaina iš tikro niekada nebuvo kaip įprasto saldainio. Tai kinder’ui suteikė ypatingą reikšmę.

kinder siurprizo pozicionavimas

Tikriausiai nerasi vaiko, kuris Velykų proga nėra gavęs kinderio. Nedaugeliui prekės ženklų pavyksta save taip stipriai susieti su švente. Galbūt dar vienas pavyzdys, kuri dabar pavyksta prisiminti yra Coca cola ir jų Kalėdinis karavanas.

Kodėl kinder saldainiui pavyko? Pirmiausia, manau, kad kompanija labai pasistengė sukurdama produktą.

Kinder siurprizas teikia džiaugsmo daugiau ne dėl šokolado, kurio ten tik kiaušinio lukštas, bet viduje slypinčio siurprizo.

kinder siurprizas reklama

Naudoti vaikų norą rinkti “žaisliukus” yra tikriausiai jau rinkodaros klasika, bet šis triukas nesensta ir vis atrandamas iš naujo. Neseniai sėkmės sulaukė Maxima su mažyčiai plastmasiniais puponautais.

Šio triuko grožis yra tas, kad vaikai nevertina racionaliai “prizo vertės”. Tarkim, Mcdonald’s Happy meal žaisliuko kaina apie 10 Lt, už tiek beveik galėtum nusipirkti dar vieną “paprastą” rinkinį.

Net ir suprasdama, kad rinkodarinkai kažkada pasinaudojo mano vaikišku naivumu vis tiek su nostalgija žiūriu tiek į Mc’happy meal rinkinius, tiek į kinder siurprizą, kurį dar ir dabar su malonumu gaunu ir tik per Velykas.

Reklama

1 mintis apie “Kinder siurprizas – žaislų naudojimas rinkodaroje

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s