MARKETINGO PLANAVIMAS · Pozicionavimas · VISOS TEMOS

Alaus reklamos

Viena įdomesnių ir konkurencingesnių rinkų Lietuvoje – alaus. Neslėpkime tiesos, lietuviai tikrai mėgsta krepšinį ir alų, todėl pastaroji rinka yra labai patraukli. Konkurentų daug ir tai verčia pasistengti, ne tik kuriant geresnius produktus už žemą kainą, bet ir atitinkamai pasistengti komunikacijoje.

Neseniai mano kaip reklamos mylėtojos dėmesį pagavo Utenos nauja reklama, kuri manau yra tikrai puikus nuoseklios komunikacijos pavyzdys:


Manau, ne tik man asmeniškai Utenos alus asocijuojasi su vasara ir buvimu gamtoje. Ir taip dažnas tik atšilus orui pasvajojame apie buvimą su draugais prie ežerų, o šaltas alus yra tos idilės dalis.

Utenos alus protingai savo prekės ženklo komunikacija susieja su alaus poreikiu vasarą būnent gamtoje. Manau, kad šis prekės ženklas ir toliau turėtų nuosekliai komunikuoti alus + gamta + vasara = Utenos alus.

Šiek tiek nusivyliau pamačius kitus šios vasaros Utenos reklamos kampanijos siužetus:

SOFA (buvimas namie su draugais prie TV)

KETVIRTADIENIS (šiokiadienis bare)

Kodėl nusivyliau? Manau, kad Utenos alus, o tiksliau reklamos agentūra NEW! padarė labai gražią kampaniją, tačiau ji tiktų bet kokiam alui, o tai ne visai geras žingsnis. Alus (bet koks alus) dažniausiai nėra “prabangus” gėrimas, kurį rinktumėmės ypatingomis progoms. Būtent tai ir matome iš šių siužetų sofa, ketvirtadienis… paprasti dalykai, tačiau ar autentiška? Manau, kad idėja net labai nebloga, bet siužetai parinkti tikrai nelabai autentiški.

Naujas pozicionavimas nėra originalus. Čia Utenos alus tas, kurį geriame, kai einame į barą, būname namie ar gamtoje. Galbūt taip norėta, kad produktas būtų prisimenamas skirtingose situacijose, ne tik važiuojant į gamtą, tačiau dažnai tie kurie siekia būti visiems, visur ir visada praranda prekės ženklo autentiškumą.

Keltas puikių pavyzdžių, kuriose alus priskiriamas konkrečiai situacijai:

alaus prekez zenklo pozicionavimas

Marketingo guru visada pabrėžia “FOCUS” ir “DIFFERENCIATION” – vieni pagrindinių stipraus prekės ženklo bruožų. Noriu tikėti, kad Utenos alus ir toliau primins vasarą ir buvimą gamtoje. Gaila būtų, jei ilgametė komunikacijos investicija būtų prarasta.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s